Glam Followers

Tuesday, February 1, 2011

!~My Wish List~!

aku merupakan seorang remaja lelaki berusia 19 tahun pada Mac 2011 ini, mempunyai banyak perkara yang aku inginkan dalam kehidupan aku. Malang bagi seorang lelaki yg bergelar "anak harapan" yg begitu diharapkan oleh kedua ibu bapanya untuk berjaya mempunyai kestabilan kewangan di masa hadapan seterusnya dapat membantu mereka ketika mereka sudah uzur. aku tidak mengeluh malah semakin bersemangat untuk mencapai CITA-CITA mereka. akan tetapi aku merasakan apa yang telah aku capai selama ini seperti tidak dapat memuaskan hati mereka malahan aku terpaksa menurut segala perintah mereka untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yg sememangnya tidak pernah aku impikan LANGSUNG~! seperti yang kita semua sudah sedia maklum sebagai seorang anak kita seharusnya menurut arahan mereka dan elakkan daripada men'derhaka' kepada mereka. kini, aku berada di maktab perguruan sg. petani yg begitu...~! tidak perlu untuk ak melafazkannya di sini.sesungguhnya aku amat merindui kehidupan ku yg bebas bersuara, bergerak, melakukan apa yang aku suka dan tidak terikat dengan peraturan serta arahan untuk menjadi seorang yg bukan bernama DIRIKU~! di sini aku lampirkan satu senarai perkara yang aku inginkan (sama ada dah terlepas atau tidak)

1- Aku nak jadi seorang pereka fesyen yg terkenal.
2- being outspoken (in any situation)
3- wanna be a singer too..
4- wear anythin' yg ak suka
5- bebas utk gelak
6- gelak kuat2 (gelak lagi)
7- jerit yg ak x suka jdi tua (mcm cikgu2)
8- x mau follow rules
9- beli apa saja yg ak nak( xterikat dgn nk smpn duit or anythin)
10- no more beli buku (beli bahan menjait jaa)
11- ad satu rahsia yg ak xdpt cerita kat cni tpi ak nk wat( nk tau tnya i)
12- pi melancong...
13- makan byk2 ( tgh diet sbb berat dh x trkawai)
14- menambahkan usage of harsh words (hehe)
15-shopping..shopping..shopping~!
16-teriak puas2 (dh lma x teriak)
17- menari and have fun dgn kwn2
18-gosip dgn kwn2
19- makan daging sedara sendiri dgn kwn2 (paham2 la sndri)
20- x mau pikul tggungjawab yg byk (mcm jdi cikgu)

setakat ni dulu wish list yg x tercapai..lagipun ni x trmasuk lgi dgn wish2 nk pi luaq negara and so on yg bleyh menonjolkan keGLAMeran yg ak impikan. 
thanks 4 viewing. 
the end.
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment